عكس هاي زيباي ارورا
 
همسان
دو شنبه 25 مهر 1390برچسب:, :: 23:12 ::  نويسنده : رسپينا

اين هم عكس ارورا با شوهرش


نظرات شما عزیزان:

نازیلا دیناری
ساعت15:12---7 اسفند 1391
-)-)

سارا
ساعت14:23---20 تير 1391
ارورا من خيلي خيلي زياد دوست دارم ويك خواهشم ازت دارم راز خشگليت چيه جوابمو بده خيلي خوشحال ميشم ويك چيز ديگه ام مي خوام بهت بگم خيلي دوست داشتم اسم منم ارورا بود دوستت دارم خيلي خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخيلي زياد

پرنسس یخ
ساعت14:46---17 آبان 1390
عزیزم چرا نمیشه عکس ها رو کپی کرد؟
پاسخ:نمي دونم عزيزم


پرنسس یخ
ساعت14:42---17 آبان 1390
دستت درد نکنه عزیزم من عاشق ارورام ....به وبم بیا و اگه مایلی بیا دتبادل لینک کنیم بای بای. پاسخ:حتما ميام عزيزم

پریوش
ساعت0:51---27 مهر 1390
مرسی جالب بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


سلام من رسپينا هستم به وبلاگ من خوش امديد
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 146
بازدید کل : 23789
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 120
تعداد آنلاین : 1